wyszukiwanie zaawansowane
Kontakt
  • E-mail:ngk@e-ngk.pl
  • Telefon732-671-616
  • Kontakt telefonicznyponiedziałek-piątek 8.00 - 17.00
    w soboty 8.00 - 13.00
Statystyka
  • Sklep odwiedziło: 1018142 klientów
Cennik wysyłek
KURIER: 25zł


KURIER POBRANIE: 29zł


PACZKOMAT: 22zł


UWAGA !!!

Wysyłamy także za granicę kraju, po uprzednim ustaleniu kosztów przesyłki.
Systemy płatności
  • Przelewy24

Reklamacje

1. Podstawą do przyjęcia reklamacji jest kopia dowodu zakupu i szczegółowo wypełniony formularz reklamacyjny. Link do formularza reklamacyjnego: http://e-ngk.pl/pdf/formularz_reklamacyjny.doc lub http://e-ngk.pl/pdf/formularz_reklamacyjny.pdf.
 

(W razie reklamacji link proszę skopiować i wkleić w okno adresu przeglądarki i nacisnąć enter. Formularz zostanie pobrany na komputer po pobraniu proszę wypełnić i wysłać na nasz e-mail lub wydrukować i dołączyć do reklamowanego produktu).
 

2. W/w dokumenty należy przesłać wraz z reklamowanym produktem.
 

3. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem ngk@e-ngk.pl, lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy:

z dopiskiem: „REKLAMACJA TOWARU – SKLEP E-NGK.PL”
 


3.1. Formularz reklamacyjny

Formularz reklamacyjny należy wypełnić w całości (wszystkie punkty). Czas rozpatrzenia reklamacji jest uzależniony od szybkości działania Działu Kontroli Jakości producenta, w przypadku gdy siedziba producenta rozpatrującego niniejszą reklamację znajduje się poza granicami Polski stosownie do § 19 pkt. 1 rozporządzenia RM z dnia 25.06.2002r. (Dz.U. Dz 2002r. Nr 96 poz. 851) w sprawie szczegółowych warunków zawierania i wykonywania umów sprzedaży między przedsiębiorcami, a konsumentami, termin rozpatrzenia reklamacji może być dłuższy niż wynika to z w/w podstawy prawnej.
 

3.2. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,

- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,

- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
 

4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
 

5. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
 

6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądźŸ na adres poczty tradycyjnej.


Przejdź do strony głównej

Znaki towarowe i graficzne umieszczone na stronie e-ngk.pl są własnością odpowiednich firm i/lub instytucji oraz zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.
Copyright © 2019 motolargo