KURIER POBRANIE: 29zł
PACZKOMAT: 22zł
UWAGA !!!
PRZEGRZANIE Takie objawy uszkodzenia powstają z reguły, gdy punkt czasowy wtrysku lub obraz wtrysku są nieprawidłowe, gdy wtryśnięto niewłaściwą ilość paliwa lub gdy olej przedostaje się do komory spalania.
|
![]() Taki objaw uszkodzenia wskazuje na szkody spowodowane
przegrzaniem świec metalowych. |
|
|
PRZEPIĘCIE
"Nadmuchana" rurka żarowa jest wtedy, gdy użyto niewłaściwej świecy żarowej (12 zamiast 24V), sterownik jest uszkodzony lub alternator wytwarza za wysokie napięcie. |
![]() Typowym objawem szkód przepięciowych jest "nadmuchana" rurka żarowa.
|
|
|
PĘKNIĘTY PRĘT ŻARZENIA
Gdy pręt żarzenia jest pęknięty, przyczyną może być niewłaściwy punkt czasowy wtrysku, obraz wtrysku lub źle ustawiona szybkość przepływu.
|
![]() Pęknięty pręt żarzenia wskazuje na błędny czas wtrysku, wadliwy obraz wtrysku lub źle ustawioną szybkość przepływu.
|
|
|
PĘKNIĘCIE PRZYŁĄCZA
Tutaj widocznie zastosowano niewłaściwy moment dokręcenia lub klucz niewłaściwie był obsługiwany. |
![]() Niewłaściwa obsługa klucza może spowodować pęknięcia świecy
żarowej na obudowie lub przyłączu. |
|
|
PĘKNIĘCIE OBUDOWY
Błędne momenty obrotowe mogą również spowodować pęknięcie świecy żarowej. |
![]() Także błędne momenty obrotowe mogą również spowodować
pęknięcie świecy żarowej. |